MODEVISNING 20/4

MODEVISNING 20/4



Odd Molly klänning med rosor

Odd Mollys velour klänning, supermysig

Hunkydory tröja, ljusblå & filippa K shorts med guldknappar!

Odd Mollys fina sommarklänning, rosa 2699:-

Snygga Filippa horts med matchande Filippa K tröja! superfint



snygga matchande skor från la Stampa, grå med supersnygg klack

Odd Molly tunika/klänning, grå med snygga grå sandaler till!

snyggt va?

Den underbara klänningen från Hunkydory, vit med spets!

Här kommer den igen med världens snyggaste Boots från La stampa
klänningen 2700:- och skorna 3500:-
själv köpte jag skorna det första jag gjorde, as läckra!

Sannas snygga outfit, filippa jeans med guldknappar, Atlas skjorta och Hunkydory kavaj!
läckerbit


Fina jeansklänningen från Odd Molly 2399:-
virkad kappa Odd Molly 2199:-

snygga matchande skor från La stampa!

Snygg Odd Molly klänning tillsammans med Filippa K jacka!

Snygg Hunkydory kjol med skinnjacka från Filippa K
snygga gummihalsband från La stampa och svarta snygga sandaler



Mina fina stövlar från la stampa och snygga silkesklänningen från
Odd Molly!!

Vackra klänningen från Odd Molly finns även i svart/grå!

trion ställer upp för asvlutning. Alla klänningarna kommer från Odd Molly


Tack / Josefine


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, en fråga...kan man lämna tillbaka en mössa som man aldrig använt om jag köpte den 28/12?

Det är en Svea mössa som är blå med rosa text..

2011-01-05 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0