Regn och rusk bland fina vårkläder!

Har jobbat hela dagen i detta tråkväder.. usch så tist det är.. regn, regn o åter regn,,, men det är ju iaf positivt att snön smälter så de blir grönt fortare =)

Idag har jag gjort om lite i butiken, exponerat om och hängt upp lite nyinkommet. sjukt snygga saker.. jag ska ta bilder och lägga in imorgon!

gud vad jag längtar efter att åka båt, vattenskidor och wakeboard,, kan vi inte få sommar någon gång, jaja kläderna har iaf kommit som passar super till sommarn, framföralt i skärgårn ;)
Här får ni lite smakprov på det maritima i butiken! alltid lika snyggt med randigt, blått & rött!




/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om den rosavirkade kappan från Odd Molly. Verkligen jättefin vit tunika... visste inte att Kings hade Honkydory! Kings var min favoritbutik på 70- 80-talet! Gul&Blå Marilyn var mina första märkesjeans som jag fortfarande känner lyckan av att ha ägt. Ska nog titta in hos er igen =) Kul blogg! / Anna

2010-03-24 @ 07:28:05
Postat av: josefine

vad kul att du gillar den! ja visst vi har massor med hunkydory nu =) det är så fina kläder.. mycket tunikor nu till våren. underbart! haha jaa gul & blå hade vi förr.. butiken har ju funnits i 32 år så de är ett tag nu =) Marilyn har Monika som äger kings berättat om, alla skulle ha dem jeansen! det måste du verkligen göra.. du är så välkommen!

2010-03-26 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0